Płatność i wysyłka

Nasi Klienci mogą wybrać pomiędzy przedpłatą na konto, przesyłką pobraniową (płatność przy odbiorze) lub szybkimi płatnościami, realizowanymi przelewem bankowym lub kartą płatniczą. Nadawane przez nas przesyłki są rejestrowane (list polecony priorytetowy, paczka pocztowa lub przesyłka kurierska), co daje możliwość reklamacji w razie niedostarczenia przesyłki.


Koszty wysyłki Pocztą Polską:
wpłata na konto lub szybkie płatności: 9,00 zł
zapłata przy odbiorze przesyłki (pobranie): 15,00 zł


Koszty wysyłki Paczkomatami InPost:
- wpłata na konto lub szybkie płatności: 9,00 zł


Koszty wysyłki kurierem InPost:
- wpłata na konto lub szybkie płatności: 12,00 zł

 

Koszty wysyłki kurierem FedEx:
- wpłata na konto lub szybkie płatności: 15,00 zł


Wpłata na konto

W razie wybrania zwykłego przelewu na konto jako formy płatności, należność za zamówienie należy wpłacić na poniższe konto bankowe:

22 1140 2004 0000 3602 3129 4427 (mBank)

Sklep Internetowy XYZ.PL

Wysoka, ul. Biedronki 12/1

52-200 Wrocław


Reklamacje

Jeśli po odebraniu towaru stwierdzisz jego niezgodność z zamówieniem (zły rozmiar, błąd w nadruku), skontaktuj się z nami, by uzgodnić procedurę złożenia reklamacji. Dołożymy wszelkich starań, by naprawić nasz ewentualny błąd w możliwie krótkim czasie.

Zwroty

Zgodnie z polskim prawem, kupujący towar poza siedzibą firmy ma możliwość dokonania zwrotu bez podania przyczyn do 14 dni od daty otrzymania towaru. Wszelkie niezbędne informacje na ten temat znajdziesz w naszym regulaminie, przypominamy jednak, że odsyłany towar nie może być używany. Również w tym przypadku zachęcamy do skontaktowania się z nami przed odesłaniem przesyłki, by cała procedura przebiegła jak najsprawniej.